Click here for Myspace Layouts

Followers

Wednesday 1 June 2011

Bye Semua! :-)

Dear bloggy,
Hari ini aku mahu share sesuatu, dekat atas tu ada gmbar burung merpati. Aku beri nama burung A dan burung B. Alkisah burung A, tidak dapat join burung B sebab burung A terpkasa pergi. Entah di mana burung A pergi, aku sendiri pun tidak tahu.


Next, Ini gambar kawan-kawan burung A @ member yang paling Rapat and gila-gila. Semua Happy jak time ni .


Setelah pertemuan terakhir dengan member-member nya. Burung A pun terbang bawa diri .


Burung A pun akhirnya, sampai ke destinasi yg hendak dituju .Tiba2 burung A terfikir akan sesuatu . Mahu tahu apa ? let's check it Out .


Burung A rindu dekat Burung B and member-member dia tu. Bagi burung A, tidak lengkap hidup tanpa kawan-kawan di sampingnya begitu juga dengan family. Even Nabi Muhammad S.A.W pun mempunyai sahabat yang beliau sayangi. Sahabat itu penting, kalau boleh biarlah dunia akhirat. InsyaAllah.

Hmmphh, actually ini menggambarkan feeling aku sekarang, sebenarnya burung A , aku gambarkan sebagai diri aku sendiri. For sure, im gonna miss u guys :( . Sorry bukan rezeki aku, Walau apa pun aku tetap berfikiran positive.  Aku harap environment baru & tempat baru lebih mendewasakan dan mematangkan aku di masa akan datang. Orang cakap semua kejadian bersebab. Aku percaya mesti ada Hikmah disebalik semua ini. Itu sahaja, tidak mahu lebih-lebih yang lain biar di Atas yg tahu. Sesengguhnya Allah itu "Maha Mengetahui" .

Sekian.



P/S: feeling aku tersangat la sedih .

4 comments:

  1. Andu bah kesian.... Banyakkan sabar ya... Setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya... Be positive & banyakkan sabar ya...:)

    ReplyDelete
  2. thats da spiritt....ndak smstinya kau ndak dpt studi sana....kau ndak bleh uda rapat n ktawa sama2 kwn2 kau 2....lau kamu ikhlas bkwn...ber dmana kamu pn...msti bhubung jgak 2....rileks k!!!

    ReplyDelete
  3. mari kita p makan.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  4. huhu.. len ow kami suma rasa cni tanpa ko.. dmna ko skrg?? rindu gilak2 dgn ko..

    ReplyDelete